Nytt om navn

Vi ønsker Tamara velkommen til K1!

Foto/ill.: privat

Tamara begynte i K1-administrasjonen onsdag 22. april. Det er en litt spesiell oppstart for både henne og oss med bare hjemmekontor. Men vi er både fleksible og digitale – så dette fikser vi!

Tamara, kan du si litt om deg selv og hva du skal jobbe med?

Jeg er Tamara Katic, kommer opprinnelig fra Kroatia. Jeg er utdannet pedagog med arbeiderbakgrunn som lærer, systemkoordinator på HR og fra studieadministrasjon på NHH. Ved UiB og K1 skal jeg jobbe som studiekonsulent i felles studieadministrasjon for K1 og K2. Mine arbeidsoppgaver blir blant annet tilrettelegging for undervisning for studentene på ulike studieprogram, studieadministrasjon av kliniske emner, timeplanlegging og eksamens- og evalueringsarbeid.

På fritiden driver jeg med faglig etterutdanning i matematikk, yoga og min store lidenskap – kendo.

Jeg ser frem til et godt samarbeid med kollegene og studentene og håper korona-tiden snart er over slik at jeg kan møte alle utenfor skjermen 😊