Velferdstilbud

Velferdsutvalget ønsker hjertelig velkommen til Juletrefest!
Lørdag 05. januar 2019
kl. 15.00 – 17.00

Sted: Hotel Terminus
Billettpris: kr. 120,- Voksne/Barn

Dark side of the wall i Grieghallen 2. februar.

Konserten kl 18.30 er i ferd med å bli utsolgt.
Det er derfor lagt ut ekstrakonsert kl. 21.15.

Billettprisen er ordinært kr 560.- inkl. avgift
Rabattert billettpris til UIB-ansatte er 430.- inkl. avgift.

Billettprisen gjelder kun for ekstrakonserten kl 21.15 og må kjøpes via følgende lenke: https://www.ticketmaster.no/event/594423?CL_ORIGIN=ORIGIN3

Universitetets bedriftsidrettslag (UBIL) feirer 50-års jubileum og inviterer til idrettsdag 17. januar 2019!

Fra kl. 15.00 til 18.00 kan du delta i følgende aktiviteter:

Badminton turnering
Badminton er en idrett som er mye mer fartsfylt og krevende enn du kanskje tror. Vi arrangerer en mini turnering avhengig av antall påmeldte.

Bordtennis turnering
Bordtennis turneringen skal holdes i kjelleren til SV-bygget. Dette er noe alle kan være med på – klarer du å slå din kollega?

Fotball turnering
Vi arrangerer en miniturnering i fotball (cageball) for mer eller mindre mixede lag. Et lag består av 3-4 spillere + innbytter, der rene damelag får lov å ha en spiller mer på banen. Det spilles på små baner og mål, og ballen skal være i spill (nesten) hele tiden. Alle lag er garantert 4 kamper (avhengig av antall påmeldte lag).

Innendørs-orientering
Orienteringssporten flytter seg for anledningen fra dype skoger og regnfylte Bergensgater til tørre og varme Studentsenteret. Utstyrt med et kart over bygget skal det navigeres til postene som er gjemt over flere plan. Den raskeste vinner – og det er lite fare for å gå seg helt vill.

Skyting
Skyting med UBIL finner stort sett sted i tilfluktsrommet i kjelleren i Åstveithallen. På idrettsdagen vil vi prøve å tilrettelegge for en liten skytekonkurranse i kjelleren i SV-bygget, rom 005. Skyt 5 skudd og oppnå maks 50 poeng.

Sykkel
Sykkelgruppen møtes til vanlig utendørs, men nå skal universitetets råeste på spinning-sykkel kåres. Hvem klarer å sykle lengst på 10 minutter?

Få med deg noen kollegaer og meld deg på her senest 7. januar 2019! Deltakerantallet er begrenset og første man til mølla gjelder.

Sjekk ut alle idretter du kan være med i som UBIL-medlem her.