Velferd

Collegium Musicum kor og orkester fremfører W. A. Mozarts Messe i c-moll, under ledelse av dirigent Bjarte Engeset.

Solister er Alison Langer (sopran), Ingvild Schultze-Florey (mezzosopran), Erlend Tvinnereim (tenor) og James Berry (bass).

Tid og sted: 27. oktober 2019, Korskirken, kl. 18.00

UiB-ansatte kan kjøpe billetter til redusert pris: kr. 250,- (ord. kr. 300,-) Billettene kan enten kjøpes gjennom Ticketmaster ved å velge billettkategori «UiB-ansatt», eller ved dørsalg mellom kl. 17.15 og 18.00 på konsertdagen. Billettgebyr på kr. 25,- vil tilkomme.

Du kan kjøpe billetter her.

Her kan du lese mer om Collegium Musicum: Nettside og Facebook

statsteatret.no

2010 Lollywood

Med Statsteatret niande framsyning ønsker vi velkommen til vår eiga samtid. Denne gongen har Statsteatret lagt ut på ei lang reise i håp om å få auge på oss sjølve. Handlinga er nemlig lagt til Lahore, Pakistan. Vi følger eit norsk filmselskap i sitt strev med å lage ein thrillar av internasjonalt kaliber.

Velkommen til ein fundamental reise i skuggen av mangotrea og til ein historie for folk flest.
Av: Yngve Sundvor og Statsteatret. Regissør: Yngve Sundvor. Med: Per Kjerstad, Cato Skimten Storengen, Gard Bjørnstjerne Eidsvold og Kim Sørensen
Hordaland Teater har skifta namn til Det Vestnorske Teateret.

Tilsette ved UiB kan få kjøpe billettar til kun kr. 250,- (ord. kr. 350,-).

Kjøp billettar her:
1. november 2019
7. november 2019
eller send e-post til publikum@detvestnorsketeateret.no

dns.no

Å BERGEN BERGEN

En musikalsk hyllest til byen og alle de som befinner seg mellom de syv fjell.

Å Bergen Bergen er Teatersjef Agnete Haaland sin siste forestilling på Den Nationale Scene. Etter åtte år som teatersjef avslutter hun med en storslått teaterkonsert.

Kom og opplev nye hits og gamle slagere, hvor frodige karakterer og gjenkjennelige episoder bindes sammen på finurlig vis og gir oss skråblikk på byen vi bor i. Møt buekorpsgutten, brannsupporteren, hip hop-dronningen m.fl i en helt ny teaterkonsert, med og for bergensere i alle fasonger.
Klikk her for å lese mer om Å Bergen Bergen og de medvirkende.

UIB-pris kun kr. 290,- (ord. kr. 480,-)
Fredag 15. november kl. 20.00 på Store Scene

Klikk her for å bestille billetter til 15. november eller ring oss 55 60 70 80 innen 1. november.

Velkommen på teateret!

olebullhuset.no

Svartnissen på Ole Bull Scene

Svartnissen er på veg til Bergen og truer med å avlyse hele julen.
Det blir ingen gaver og alle barn må spise fiskepudding med bein på julaften. Kan de tre nissene Mr. Caboom, Naien Nissemann og Håkki Rocketroll klare å redde den??

Bli med når byens beste komikere, Tormod Løvold, Eirik Del Barco Soleglad og Kristian Jåtten med sine morsomme og musikalske ablegøyer skaper Bergens nye juletradisjon!

Svartnissen er en leken og fartsfylt forestilling for hele familien!

Anbefalt aldersgrense: 4 år
På grunn av lydnivå er det ikke tillatt å ta med seg barn under 3 år på forestilling

UiB har tilbud om billetter følgende dager :
23. november kl. 13.00
24. november kl. 13.00
Pris per billett er kr. 200,-
(Ordinær pris er kr. 280,-)

UiB-ansattkort må fremvises ved billettkjøp.