Velferd

Andreas Ulvo piano

Lea Svendsen, Jostein Bakke og Siri Vatsø Haugum Universitetet i Bergen

Maurice Ravel La valse
Marius Neset MANMADE, saxofonkonsert (urframføring, bestillingsverk)
Therese Birkelund Ulvo Woven Fingerprints, konsert for to piano og orkester (urframføring)
Maurice Ravel Daphnis et Chlóe, 2. Suite

Konserten presenteres i samarbeid med Universitetet i Bergen og Borealis – en festival for eksperimentell musikk.
Les mer og kjøp billetter ved å trykke på denne lenken

Spesialtilbud til de ansatte ved UiB
Kr. 330/290/240
Rabattkode: NESTE-STEG
Ordinære priser fra kr. 525 til kr. 365

Du må gå gjennom hele kjøpsprosessen før du kan taste rabattkoden. Når du kommer til siden «Kontroll og betaling» taster du inn rabattkoden NESTE-STEG i store bokstaver og med bindestrek. På høyre side er det en oppdateringsknapp som du må trykke på for å få frem tilbudsprisen – så blir du ført videre til handlekurven. Etter at billettene er registrert betalt får du en automatisk generert e-post med billettene som vedlegg.

Hjertelig velkommen og riktig god fornøyelse!

­————

For English speaking audience please follow this link for both reading about and buying tickets for the concert.

Discount code: NESTE-STEG

NOK 330/290/240
Regular prices are from NOK 525-365

You need to go through the entire purchase process before you can enter the discount code on the site og “kontroll og betaling”. Pressing the update button to the right will convert the ticket price to the UiB price. You will then be led to the shopping cart.

We wish you a warm welcome and hope you will enjoy the evening!

harmonien.no