Seminar og konferanser

Header_OCC_300px
R&D Network – Precision cancer medicine
Time: 29. September 14.00-16.00 Venue: Møterom Gløden, St. Svithun Pasienthotell Stavanger. Sign up here For questions, please contact: Susanne Lavoll, email: slj@oslocancercluster.no Phone: +47 93462042 Program

Nasjonal samarbeidsgruppe for helseforskning i spesialisttjenesten (NSG) inviterer til seminar 17. november 2016 på Park Inn, Gardemoen  Kl. 09.15-13.30 Tema: «Samordning av helseforskning i universitetene og helseforetakene – Veien videre etter Husebekk-utvalgets rapport»
Bindende* påmelding her: https://response.questback.com/uitnorgesarktiskeuniversitet/nsgseminar Påmeldingsfrist 16. oktober. Program

ExtraStiftelsens forskningsseminar. PÅMELDINGSFRIST 12. OKT  I oktober deler ExtraStiftelsen ut 82 millioner kroner til norsk helseforskning. I den forbindelse arrangerer de forskningsseminaret «FÅ FORSKNINGEN FRAM». I for- og etterkant av fagprogrammet vil det også bli anledning til å møte flere sentrale aktører og finansiører innenfor norsk helseforskning. Forskningsrådet, Kreftforeningen, Nasjonalforeningen for folkehelsen, Rådet for psykisk helse, Norske kvinners sanitetsforening og LHL er blant dem som er tilstede med stand. Les mer om dette her.