Meetings/workshops/conferences

Speed-dating mellom forskarar og legemiddelselskap
12. januar arrangerer Biomedical Network eit møte der legemiddelfirma presenterer nyheiter frå utvikling av nye medikament og inviterer forskarar frå Haukeland universitetssjukehus og Universitetet i Bergen  til speed-dating og forskingssamarbeid.

I tillegg til å diskutere konkrete prosjektsamarbeid med fire av dei største legemiddelfirma vil det bli anledning til å møte representantar for Statens Legemiddelverk, Regional etisk komité, Personvernombodet, Forskingspostane, Monitortenesta, Bergen Teknologioverføring med fleire.
Meir informasjon og påmelding

Biomedical Network tar idear og initiativ frå forskingsmiljø vidare til realisering med sikte på at kompetanse og resultat frå forsking skal gi verdifulle bidrag til framtidig metode, diagnostikk eller terapi.
Møtet er 12. januar kl. 15:30-19:00 i Bikuben. Påmeldingsfrist er 4. januar. Det vil bli enkel servering.

________________________________________

The Innovative Medicines Initiative (IMI) will soon launch IMI2 – Call 10, and the information webinars on the Call topics and the rules start:

• Personalised medicine approaches in autism spectrum disorders: 16 December 14:00 Registration open
  • Creation of a pan-European paediatric clinical trials network: 19 December 14:00 Registration open
  • Patient perspectives in medicines lifecycle 20 December 14:00 Registration open
  • IMI rules and procedures webinar: 9 January 2017, 14:00 Registration open

Successful R&I in Europe 2017 – 8th European Networking Event
Participants are invited to become involved in established and new technology networks between researchers, entrepreneurs and multipliers related to Horizon 2020, 2-3 March 2017, Düsseldorf, Germany.

Swiss Nordic Bio 2017 is organised by the Nordic countries in cooperation with Swiss partners. During this partnering and investor conference, Swiss and Nordic biotech, pharmaceutical companies and investors meet in one-to-one meetings and present themselves in plenum, 8 February 2017, Zürich.
Info and registration until 20 February 2017