Nye postrutiner fra 2. januar 2017

Som et ledd i effektivisering av sentraladministrasjonen vil Eiendomsavdelingen bidra med tiltak for å redusere antall stillinger i sentraladministrasjonen.

Et av tiltakene som innføres permanent er at post innhenting/utkjøring (intern og ekstern) reduseres noe. Det betyr at hvert enkelt institutt, fakultet og enhet kun oppsøkes én gang pr. driftsdøgn.

Enhetene må ha klar sin inn- og utgående post til oppgitte tidspunkter enten før eller etter lunsj. Den enkelte enhet vil få oppgitt hvilke hentetidspunkt som vil gjelde i eget skriv.

Det regnes med at enhetene klarer å tilpasse seg den nye ordningen relativt raskt, og at innkjøringsperioden, som starter mandag 2. januar, vil gå greit.

Dersom enhetene har spørsmål om den nye ordningen eller noe er uklart kan spørsmål rettes til postansvarlig Knut-Egil Larsen, på tlf. 55 58 20 71 eller via e-post: Knut-Egil.Larsen@uib.no

3d render of mailbox with flying leters