Phd-hjørnet

Kommende disputaser

Tesfaye Hordofa Leta
Hovedveileder: Professor Ove Furnes Medveiledere: Ph.d. Stein Håkon Låstad Lygre og professor Berit Rokne

Tesfaye Hordofa Leta

Prøveforelesning: Fredag 10. mars 2017 kl. 10.15
Sted:                       Auditorium 1, BB-bygget, Jonas Lies vei 91
Oppgitt emne:         “Utfordringer ved bruk av helseregistre som datakilde i forskning, fra et vitenskapelig og klinisk perspektiv”

Disputas:                Fredag 10. mars 2017 kl. 12.15
Sted:                        Auditorium 1, BB-bygget, Jonas Lies vei 91
Avhandlingens tittel: “Revision Knee Arthroplasty in Norway 1994-2011. A register-based study with focus on implant survival, pain relief, functional outcome, patient satisfaction, health related quality of life, and causes and risk of re-revision”

1. opponent: Ph.d. Marianne Westberg, Oslo Universitetssykehus
  2. opponent: Seniorforsker Marit Helen Andersen, Oslo Universitetssykehus
  3. medlem av komiteen: Førsteamanuensis Torbjørn Hiis Bergh, Universitetet i Bergen

Disputasen blir ledet av førsteamanuensis II Kjell Matre.

Åpent for alle interesserte

Nye doktorgrader

Georg BolVersjon 2lig disputerte mandag 13. februar med avhandlingen “Ethical challenges, decision-making and end-of-life care in nursing homes”.

Vi gratulerer!

———————-

Submission deadline – Public defense before the summer?

Are you planning on holding your defens before the summer? Deadline for submitting your thesis to the Department will be the 7th of April.