Søknadsseminar – søknadsprosessen ved K1 våren 2017

Som tidligere år inviterer K1 alle som skal søke forskningsmidler eller ønsker informasjon om søknadsprosessen til felles informasjonsmøte onsdag 29. mars kl. 14.30-15.30 på møterom 8.1 og 8.2 i Lab-bygget.

Møteleder: Professor Odd Helge Gilja, leder for forskning ved Klinisk institutt 1

Agenda:

• Tips og erfaringer med søknader om ekstern finansiering. Forsker Charalampos «Haris» Tzoulis
  • Informasjon om søknadsfrister og NFR-programmene. Forskningsrådgiver Itana Sloper-Krivokapic
  • «Hvordan kan det nye Senter for ernæring bidra til økt ekstern finansiering?». Senterleder Professor Gülen Arslan Lied
  • Budsjett og prosess ved K1. Administrasjonen informerer

Instituttet vil prioritere administrativ støtte i søknadsprosessen og ser det som nødvendig å være tidlig ute for å kunne hjelpe alle på en best mulig måte. Det er viktig at alle som har tenkt til å søke NFR-midler prioriterer dette møtet.