Forskningstermin 2018

Instituttet ønsker å minne om fristen for å søke om forskningstermin for 2018. Internfrist er satt til 28. april 2017.

Vitenskapelig tilsatte i fast stilling finansiert av UiB/Det medisinsk-odontologiske fakultet, har anledning til å søke om forskningstermin.

Den enkelte søker fyller ut søknadsskjema og eventuelle vedlegg, og leverer komplett søknad til instituttet. Instituttleder skal anbefale, eventuelt ikke anbefale, søknaden. Dersom det er flere søkere fra samme institutt, ber Fakultetet om at instituttleder setter opp en prioritert liste over søkerne.

Retningslinjer for tildeling av forskningstermin for vitenskapelig tilsatte finnes på følgende lenke; Retningslinjer

Søknadsskjema ligger på mofawiki/personal/skjema; søknadsskjema forskningstermin