Posterutstilling på UiB’s konferanse om samarbeid med Kina

Universitetet i Bergen har hatt et langvarig forskningssamarbeid med Kina, og var tidlig ute blant norske universiteter med en slik satsing. Vi styrker nå satsingen på samarbeidet med institusjoner og organisasjoner i Kina, og inviterer våre samarbeidspartnere, myndigheter ansatte, studenter og andre interessenter til en åpen konferanse om universitetets samarbeid med Kina i Universitetsaulaen 4. mai, se www.uib.no/kinakonferansen.

Et viktig formål med konferansen er å synliggjøre Universitetets omfattende forsknings- og utdanningssamarbeid med Kinesiske universiteter. Som del av konferansen blir det satt opp en posterutstilling i aulaen der fagmiljøene inviteres til å vise fram utvalgte samarbeidsprosjekter med Kina. Alle fakultetene inviteres til å sende inn 1-2 postere. Det tas også sikte på å sette posterutstillingen opp i studentsenteret i en periode i etterkant av konferansen.

Fristen for å sende inn posteren er 20. april.
Posteren sendes til Ashild.Nylund@uib.no. Miljøer som ønsker å delta bes gi en tilbakemelding til Åshild innen 10. april.

Se mer informasjon her.
Mal for poster finner du her.