Sjømat og helse seminar

Avslutningsseminaret for FINS (Fish Intervention Studies) blir holdt den 25.oktober fra kl. 09:30 til 16:00 på Clarion Hotel på Flesland i Bergen. Det overordnede målet med FINS er å undersøke om mager og feit fisk kan bedre metabolsk og mental helse, og er en av de største satsningen i Norge innenfor sjømat og helse. Nye resultater fra både intervensjonsstudier, kartleggingsstudier og dyremodellstudier vil bli presentert. FINS er hoved finansiert av Fiskeri og Havbruksnæringens Forskingsfond (FHF) og har pågått siden 2013.

Program

Påmelding kan gjøres til følgene mailadresse: jannike.oyen@nifes.no<mailto:jannike.oyen@nifes.no> eller data:text/mce-internal,content,FISH_FHF@nifes.no%26lt%3Bmailto%3AFISH_FHF@nifes.no%26gt%3B