Informasjonsmøte om Erasmus+ – prosjektsamarbeid

I samarbeid med SIU inviterer UiB til informasjonsmøte om mulighetene for å søke midler til prosjektsamarbeid innenfor Erasmus+ programmet.

Informasjonsmøtet vil finne sted onsdag 24. januar kl. 12.15-15, på auditorium 2 på Dragefjellet. Målgruppen for møtet er vitenskapelig ansatte som ønsker å lære mer om mulighetene innenfor Erasmus+, ledelsen ved institutt/fakultet/sentrale enheter og administrativt ansatte i støttefunksjoner for prosjektsøknader og eksterne utdanningsprogram.

Representanter for rektoratet vil innlede informasjonsmøtet om Erasmus-programmet som del av UiB sine mål og strategier, deretter vil SIU gå gjennom de ulike tiltakene. Videre vil representanter fra to institutt ved UiB som har fått innvilget støtte til prosjekt gjennom Erasmus-programmet, fortelle om sine erfaringer.

Mer detaljert program vil publiseres på nettsidene til Internasjonalt senter, http://www.uib.no/internasjonalt/kalender

Ta ellers kontakt med Kristin Torp Skogedal hvis det er spørsmål om møtet, på e-post kristin.skogedal@uib.no eller telefon 55 58 90 26.