Vinnerne av Årets forskningspresentasjoner!

Vinnerne: Anny Gravdal (Folkets pris), Marie Holm Solheim (1. plass, muntlig presentasjon), Roald Havre (Åpen klasse), Ellen Skorve (2. plass, muntlig presentasjon), Gro Dyrhovden (3. plass, muntlig presentasjon), på vegne av Katharina Bischof (3. plass, poster)- – Katrin Keinmanns & Shamundeeswari Anandan Foto: Anette Hellstrøm/Haukeland Universitetsjukehus Opphavsrett: Anette Hellstrøm/Haukeland Universitetsjukehus

Den årlige konferansen «Årets forskningspresentasjoner» ble gjennomført med stor suksess den 24.- 26. januar på Haukeland sykehus.

Årets forskningspresentasjoner blir arrangert av Forskerskolen i klinisk medisin  hvert år i januar. Arrangementet er for ph.d.-kandidater og posdoctorer ved Klinisk institutt 1 (K1), Klinisk institutt 2 (K2) og Helse Bergen. I år gikk arrangementet over tre dager (24.-26. januar) på Haukeland sykehus, og som ble avsluttet med en flott prisseremoni i Fojaeen på Haukeland sykehus. Les mer her.

Prisvinnere Årets Forskningspresentasjoner 2018:

1. premie posterpresentasjon: Einar M. H. Martinsen (forskerlinjestudent, K2)
2. premie posterpresentasjon: Grethe Åstrøm Ueland (ph.d.-kandidat, K2)
3. premie posterpresentasjon: Katharina Bischof (ph.d.-kandidat, K2)
1. premie muntlig presentasjon: Marie Holm Solheim (ph.d.-kandidat, K2)
2.premie muntlig presentasjon: Ellen Skorve (ph.d.-kandidat, K1)
3. premie muntlig presentasjon:Gro Dyrhovden (ph.d.-kandidat, K1)

Folkets favoritt: Anny Gravdal (ph.d.-kandidat, K1)
Åpen klasse: Roald Flesland Havre (Medisinsk avdeling, Haukeland Universitetssykehus)

Anny Gravdal, ph.d.-kandidat ved K1. Vinner av prisen «Folkets favoritt».