Pedagogisk påfyll ved MED høsten 2019

Det er økende krav til utdanningskompetanse i universitetssektoren, og fra 1.9.2019 høynes kravene til pedagogisk basiskompetanse ved ansettelse i vitenskapelig stilling. Det medisinske fakultet har med sin Enhet for læring (EFL) etablert et fagmiljø for medisinsk pedagogikk.

EFL tilbyr høsten 2019 en rekke seminarer/workshops som er åpne for alle våre ansatte. Programmet for høsten ligger her.

Vi vil spesielt gjøre oppmerksom på frokostsesjonen med AMEE Live mandag 26. august, her er det enda mange ledige plasser. Alle møtene finner sted i Fakultetsstyrerommet, 4.etg., Armauer Hansens hus. Deltakelse på disse møtene vil kunne inngå i de ansattes fremtidige pedagogiske mappe, som universitetspedagogisk skolering.

Mer info: Enhet for læring