Vinnere av årets forskningspresentasjoner

Hvert år arrangerer Forskerskolen i klinisk medisin presentasjoner i to varianter, en muntlig og en poster-presentasjon. Deltakerne er ph.d.-kandidater og postdoktorer fra Klinisk institutt 1, Klinisk institutt 2 og Helse Bergen.

Posterpresentasjonene foregikk onsdag 22. januar i fojaeen på Haukeland Universitetssykehus, mens de muntlige presentasjonene foregikk torsdag 23. januar i Birkhaugsalen.

Fredag 24. januar ble det delt ut priser for de tre beste muntlige presentasjonene og de tre beste posterpresentasjonene. I tillegg ble det delt ut pris i kategoriene «Folkets favoritt» og «Åpen klasse».

Av årets åtte vinnere er fire tilknyttet K1: Trine Ludvigsen, Ida Viken Stalund, Sepideh Mostafavi og Heidi Espedal.

Vi gratulerer årets vinnere!

Les mer om utdelingen og vinnerne her.

Vinnere 2020: Fra venstre: Christina Clausen, Martha Eimstad Haugstøyl, Pernille Svalastoga, Heidi Espedal, Ida Viken Stavlund og Ninnie Oehme. Ikke tilstede: Trine Ludvigsen og Sepideh Mostafavi. Foto/ill.: Kim E. Andreassen.