Hovedoppgaver til medisinstudiet

Nå er det igjen tid for melde inn hovedoppgaver til medisinstudiet. Denne våren er det hele kull 20 som er på jakt etter oppgaveprosjekter, og vi håper vi å få inn en del forslag til nye hovedoppgaver nå.

En gruppe studenter på kull 20 deltar i pilot for Vestlandslegen i Stavanger fra kommende høst, det oppfordres derfor særlig til at våre kolleger i Stavanger til å bidra med oppgaveforslag. Fagmiljøene på sykehusene kan også vurderer å bidra med studentveiledning av hovedoppgaver. Veiledere har også anledning til å sende inn oppgaveforslag kontinuerlig hele tiden. Disse vil straks gjøres tilgjengelig for studenter.

Dere kan melde inn forslag til hovedoppgaver via denne lenken: https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=4657890

Fristen for innmelding er innen 25. april.

Vedlagt finner du også et notat som går nærmere i detaljer rollen som veileder på en hovedoppgave.

På forhånd; tusen takk for hjelpen! Vi håper på mange spennende oppgaver!

Det medisinske fakultet

Vedlegg: Mer informasjon om veiledning av hovedoppgaver for vitenskapelig ansatte