Filosofisk Poliklinikk feirer 25 år – velkommen

logoen til filosofisk poliklinikk

Som en åpen arena for å tenk tenke høyt og intellektuell dugnad har Filosofisk Poliklinikk i 25 år bidratt til takhøyde, undring og konstruktiv kritikk. «Poliklinikken» er en frittstående tenketank tilknyttet Det medisinske fakultet ved Universitetet i Bergen og har arrangert over 200 offentlige debattmøter, kurs og seminarer. Metoden er dialog, lytting og nysgjerrighet – ærlige samtaler mellom kunnskapssøkende personer.

Den 4. oktober fra klokken 16.30 inviterer «Poliklinikken» til feiring i salen hvor det hele startet for 25 år siden. Alle er velkomne, både studenter, fagpersoner, pasienter, pårørende og andre som er interesserte i en diagnostisk sjekk av medisinen.

Sted: Store auditorium, Haukeland universitetssjukehus: Sentralblokka, Årstadvollen/Haukeland – MazeMap

Ønsker du litt å bite i ved starten må du melde fra på forhånd: Påmelding til Filosofisk poliklinikk jubileumsmøte 4. oktober 2023 (uib.no)

Du kan lese mer om arrangementet på fjesboka: Filosofisk Poliklinikk fyller 25 år! | Facebook