Fikk priser for forskning og formidling

Forskerskolen i klinisk medisin ved Klinisk institutt 1, Klinisk institutt 2 og Haukeland Universitetssjukehus arrangerer hvert år en felles samling hvor ph.d.-kandidatene presenterer forskningen sin til sine doktorgradskolleger.

Arrangementet ble avsluttet med en prisutdeling, hvor noen deltagerne fra Forskerskolen fikk priser for beste poster og muntlig presentasjon. Det ble også delt ut en publikumspris.

Bilde av de fornøyde prisvinnerene i 2024
Prisvinnere for 2024, fra venstre til høyre: Solveig Løkhammer, Hilde Eide Lien, Rasmus Bach Sindre, May Gjerstad, Lise Skarstein Jakobsen og Urszula Kalucka. Rammah Elnour og Grete Ueland var ikke til stede under prisutdelingen. Foto: Ingrid Hagerup

Du kan se flere bilder og lese mer om vinnerne på Det medisinske fakultetets nettsider: Annual Research Presentations 2024 | Faculty of Medicine | UiB