Bli med i bedriftsidretten (UBIL)

Illustration of doctors playing ping pong

Vil du trene med gode kollegaer? Universitetets bedriftsidrettslag (UBIL) har grupper innen

•          fotball
  •          klatring
  •          orientering
  •          bowling
  •          skyting
  •          sykling
  •          bordtennis
  •          svømming

Vi ønsker nå nye medlemmer velkommen, og inviterer deg til å bli med!

Vil du starte opp andre grupper?

Vi ønsker også å starte opp andre gruppe-aktiviteter, eller du kan ha individuelt medlemskap. Medlemmer får støtte til påmeldingsavgifter både for lag- og individuelle aktiviteter. Bedriftsidretten på Vestlandet har tilbud om mange andre forskjellige aktiviteter f. eks. løping,  frisbee, volleyball mm.

Se aktivitetskalenderen

Ikke nøl, men ta kontakt dersom du ønsker å bli med på eksiterende grupper eller ønsker være med å starte opp med nye aktiviteter: Send epost til oss

Do you want to train with good colleagues? The university’s corporate sports team (UBIL) has groups within

• football
  • climbing
  • orientation
  • bowling
  • shooting
  • cycling
  • table tennis
  • swimming

We now welcome new members and invite you to join!

Find out more and sign up

Do you want to start other groups?

We also want to start other group activities, or you can have individual membership.

Members receive support for registration fees for both team and individual activities. Corporate sports association in Western Norway offer many other different activities, e.g. running, frisbee, volleyball etc.

See the activity calendar

Don’t hesitate but get in touch if you want to join exciting groups or want to help start up new activities: Send an email

Illustrasjon: ØBB/Copilot