Informasjon om MRCRM-konferanse

Mohn forskningssenter for regenerativ medisin (MRCRM) ønsker alle interesserte velkommen til 1.5dags konferanse i regenerativ medisin på Grand Hotel Terminus, 15. og 16. april, 2024.

Det vitenskapelige programmet består av anerkjente foredragsholdere som presenterer det siste innen regenerativ medisin og stamcelleforskning, inkludert utvikling av avanserte terapier til resultater og erfaringer fra kliniske studier. Vi inviterer også master- og PhD-studenter til å presentere forskningen sin under Lightning Talk Session (se lenken under for mer informasjon). Når det vitenskapelige programmet er over på dag 1, inviterer vi til deilig minglemiddag på hotellet.

Dato og tid: 15. april kl. 12.00 – 19.00, 16. april 09.00 – 16.00

Sted: Grand Hotel Terminus

Påmeldingsfrist: 22. mars

Besøk konferansesiden for program og påmelding!

Vel møtt!

English:

Mohn Research Center for Regenerative Medicine (MRCRM) invites you to join our 2nd International Meeting on Regenerative Medicine at Grand Hotel Terminus on April 15th and 16th, 2024.

The scientific program features renowned speakers presenting the latest advancements in regenerative medicine, including the development of advanced therapies and insights from clinical studies. We also invite master’s and PhD students to showcase their research during the Lightning Talk Session (see the link below for more information). Following the conclusion of the scientific program on day 1, we extend an invitation to a delightful networking dinner at the hotel.

Date and time: April 15, 12.00 – 19.00, April 16, 09.00 – 16.00

Venue: Grand Hotel Terminus

Registration deadline: March 22

Visit the conference website for the program and registration details!

We look forward to seeing you there!