Hvordan bruke KI for å redusere arbeid i forbindelse med undervisning?

Dette er spørsmålet som stilles på Institutt for global helse og samfunnsmedisin (IGS), 23. april, hvor UGLEne inviterer alle undervisere ved Det medisinske fakultetet til undervisningsseminar.

Professor som lener hodet på en bunke papirer. Generert med kunstig intelligens

Tema: «Hvordan komme i gang med, og bruke KI for å redusere arbeid i forbindelse med undervisning?»
Tidspunkt: kl 12-14
Sted: Midgard i Alrek, Årstadveien 17

12.00-12.30 Lunsj og mingling
12.30-12.40 Innledning v professor Silje Mæland (IGS) – «Hvordan kan jeg starte å bruke KI i eget arbeid og undervisning?»
12.40-13.05 It avdelingen v Robert Heltlelid – Hva og hvordan bruke KI trygt som ansatt ved UiB?
13.05-13.35 Professor Olav Tenstad v Institutt for biomedisin – Deler erfaringer med bruk av KI i formativ vurdering.
13.35- 14.00 Diskusjon/spørsmål med Robert og Olav (ledet av Silje)

Sulten?

Dersom du vil ha lunsj, melder du deg på her: Undervisningsseminar 23. april – «Hvordan bruke KI for å redusere arbeid i forbindelse med undervisning?» (uib.no)
Frist for å melde seg på lunsj er 15. april.

Vel møtt!

Illustrasjon: Generert med kunstig intelligens, ØBBE/Copilot designer