Forskningsdagen 18. juni

Kjære alle sammen,

Jeg vil minne om Forskningsdagen den 18. juni som er felles for hele Fakultetet.
Våre ph.d.-kandidater har gjort en fantastisk jobb og satt sammen et program som er relevant for alle (se vedlagt) og det er fortsatt noen ledige posterplasser.

Husk å melde deg på

Du kan melde deg på via denne lenken: Påmelding til forskningsdag ved Det medisinske fakultet / Registration for the Research Day at the Faculty of Medicine 2024 (uib.no)

Vel møtt!

Per Bakke, dekan

Dear all,

I want to encourage you all again to sign up for our Research Day for the whole Faculty of Medicine on June 18th.

Our PhD candidates have done a great job and put together a timely and relevant program (see attached) and there are still some slots for posters.

Sign up here: Påmelding til forskningsdag ved Det medisinske fakultet / Registration for the Research Day at the Faculty of Medicine 2024 (uib.no)

Best wishes
Per Bakke, dean