Du kan nå legge inn søknad om ønsket periode på velferdshyttene for perioden 18. august til 20.oktober.
Slik søker du
Du kan søke ved å benytte UiBs elektroniske hyttesystem:
Søknadsskjema for ansatte – alle hytter.
Systemet krever at logger UiB-brukernavn og passord. Ved første gangs søknad om hytte må man legge inn litt informasjon.
Frister og sånn
Søknadsfristen er 20.05.24.
Trekningsdato er 23.05.24.
Vinnerne får tilsendt informasjon på e-post.
Husk å prioritere
Ved søknad om hytte må man prioritere både ønsket hytte og ønsket periode. Dersom man blir tildelt en hytte må man enten bekrefte eller avbestille perioden. For å avbestille må du følge linken i tildelingsmailen og så registrere din avbestilling der. Hyttene blir ikke avbestilt automatisk om du bare unnlater å bekrefte bestillingen. Avbestillingsfrist for tildelt hytte er 30 dager før leieperiodens start, for å unngå gebyr for avbestilling.
Du kan lese mer om hyttene her og kostander her: Velferdshytter | Ansattsider | UiB
Spørsmål om hyttene kan rettes til Eiendomsavdelingen via UiB hjelp.
Lykke til! 😊