Aktuelle velferdstilbud

Adventskonsert i Johanneskirken

Velkommen til Griegakademiets adventskonsert i Johanneskirken onsdag 7. desember kl. 20.00.

Det blir et program med musikk som enten har direkte tilknytning til julen eller har et stemningsleie som inviterer til ro og ettertanke. Utøvende studenter fra alle genre og stilretninger deltar – det blir innslag såvel med tidlig musikk, jazz, klassisk messingtrio, kirkemusikk og helt nye verk signert to av GAs komposisjons-studenter. 100-årsjubileet for komponisten Max Regers død markeres med hans juleklassiker «Maria Wiegenlied» i versjon for sopran og orgel.

Det er gratis adgang – hjertelig velkommen!

julemusikk

Julekonsert i lunsjen

Du inviteres til lunsjkonsert fredag 16. desember kl. 11.15 i Universitetsaulaen.

Vi presenterer en svingende dyktig musikertrio med røtter på Griegakademiet: Martin Vinje på piano, Amalie Holt Kleive på vokal og Andrew Robb på kontrabass gjør det de kan for å få deg i den gode stemningen. Gled deg til et repertoar innen den amerikanske croonertradisjonen, for anledningen med et norsk og ekstra julete tilsnitt.

Vi håper du tar en liten pause fra arbeidsdagen sammen med oss. Og hvorfor ikke spørre kollegaen din om hun vil være med?

Det blir julekaker og gløgg så lenge beholdningen rekker. Og alt er gratis!