Instituttets dag 2017

Takk til alle dere om lag 80 fine folk som på ulikt vis deltok på Instituttets dag i går. Dere var med på å gjøre arrangementet til en flott dag! Innleggene var gode, varierte og interessante. Det var spennende å få nærmere kjennskap til forsknings- og undervisningsaktiviteter ved eget institutt og fakultet. Ved helseforetakene, HUS og SUS, er det nye og spennende ting på gang. SUS setter snart spaden i jorden for å bygge et helt nytt sykehus og ved HUS blir det et nytt senter for medisinsk visualisering. Og ikke minst var det kjekt å møte kollegaer som vi sjelden får anledning til å treffe. Dette er en viktig arena for å bygge fellesskap og bli bedre kjent.

Instituttets dag er en flott årlig begivenhet for K1 og vi ønsker alle velkommen til nytt arrangement i 2017.

Jorunn Skei
Administrasjonssjef