K1- administrasjonen på seminar

K1-administrasjonen og instituttleder Kjell-Morten Myhr har denne uken vært på seminar med mål om å bli bedre kjent med hverandre og bli en enda bedre administrasjon. Vi føler vi har kommet et godt stykke på vei med begge målene!

Husk at du finner oss i 7. etasje i Labbygget. Velkommen!

Hilsen Kjell-Morten og resten av K1-administrasjonen

k1-adm_05

Øverst fra venstre: Jorunn Skei (adm. sjef), Elisabeth Bjerke (økonomi), Eli Lundal Grøhn (studie), Hilde B. Johannessen (personal), Kjell-Morten Myhr (instituttleder). Nederst fra venstre: Ragna Breines (admn.leder CCBIO), Solveig L. Witsø (ph.d. -koordinator), Asta Optun (studie), Janine Johnsen (lærling/ekspedisjon), Håvard H. Aass (økonomi), Lise S. Amble (studie), Tore Lillebø (studie) og Anne Berit Kolmannskog (studie). Ikke tilstede: Mildrid B. Høgås (økonomi)