Utdanningskvalitetsprisen til medisin

De fire medisinutdanningene ved Universitetet i Bergen, Universitetet i Oslo, NTNU og UiT Norges arktiske universitet mottar Utdanningskvalitetsprisen fra NOKUT for sitt arbeid med Nasjonal delprøve i medisin!

Fra venstre til høyre: Kunnskapsminister Henrik Aasheim, student Maren Ellingsen (NTNU), student Oda Lockert (UiO), student Stine Katinka Andersen (UiT), student Gard Aasmund Skulstad Johanson (UiB), prosjektleder og professor (UiO) Jan Frich. Foto: NOKUT. Opphavsrett: NOKUT

Prosjektet «Nasjonal delprøve i medisin» er et samarbeidsprosjekt mellom medisinutdanningene i Norge. Prosjektet mottar prisen blant annet for å tilrettelegge for at studenter både kan gi og motta flere og grundige tilbakemeldinger på eksamen.

Les mer her.