Nominer kandidater til utdanningspriser ved MOF!

Det medisinske fakultet (MED) ber om forslag til priskandidater til tre utdanningspriser:

-Studiekvalitetsprisen
-Undervisningsprisen
-Pris for internasjonalisering i studiene

Frist for å fremme forslag: fredag 6. april 2018 Send ditt forslag til: eirik.dalheim@uib.no

Om utdanningsprisene ved MED:

Studiekvalitetsprisen skal stimulere og belønne gode tiltak innen studiekvalitet i fakultetets fagmiljøer. Overføringsverdi til andre fagmiljø eller studieprogram skal vektlegges. Forslag må begrunnes. De beste kandidatene fremmes videre til Ugleprisen, UiB sin interne pris for utdanningskvalitet, i høstsemesteret. Prisbeløp: 100 000 kr
Undervisningsprisen skal stimulere og belønne gode undervisere ved fakultetet (individuell pris). Forslag må begrunnes. Prisbeløp: 50 000 kr.
Prisen for internasjonalisering i studiene skal stimulere og belønne tiltak som fremmer økt internasjonalisering i studieprogrammene. Overføringsverdi til andre fagmiljø/studieprogram skal vektlegges. Forslag må begrunnes. Prisbeløp: 100 000 kr.

Har du spørsmål til utdanningsprisene, kan du ta kontakt med:
eirik.dalheim@uib.no  i studieseksjonen ved fakultetet