Minner om vår seminarrekke «Pedagogisk påfyll» som har følgende program for vårsemesteret – se under. Oppstart var torsdag 30. januar med temaet Bidrar studenters tilbakemeldinger til bedre undervisning?
Alle møtene er i styrerommet, 4.etg. AHH. Ingen påmelding – alle er velkommen!
30. januar kl. 15-16: Bidrar studenters tilbakemeldinger til bedre undervisning?
Erfaringer fra Studentenes Undervisningsutvalg (STUND). Babar Eide Kahn, Julie Flugstad og Jonar Hagenes (studenter)
Erfaringer fra Studentenes Undervisningsutvalg (STUND). Babar Eide Kahn, Julie Flugstad og Jonar Hagenes (studenter)
2. mars kl. 15-16: Vurdering FOR læring ved hjelp av quizer i Mitt UiB
Slik lager du gode quizer i Mitt UiB som gir studentene tilbakemelding og hjelp i egen læringsprosess. Harald Wiker (Enhet for læring og K2)
Slik lager du gode quizer i Mitt UiB som gir studentene tilbakemelding og hjelp i egen læringsprosess. Harald Wiker (Enhet for læring og K2)
2. april kl. 15-16: Grunnvilkår for dialog
God kommunikasjon forutsetter tillit. Hvordan kan man bygge gode forutsetninger for dialog om sykdom og sårbarhet i undervisning? Edvin Schei (Enhet for læring og IGS)
God kommunikasjon forutsetter tillit. Hvordan kan man bygge gode forutsetninger for dialog om sykdom og sårbarhet i undervisning? Edvin Schei (Enhet for læring og IGS)
5. mai kl. 15-16: Mentoring – kun et fancy ord for veiledning?
Vi deler forskning om mentorvirksomhet og fortellinger fra erfarne mentorer. Monika Kvernenes (Enhet for læring)
Vi deler forskning om mentorvirksomhet og fortellinger fra erfarne mentorer. Monika Kvernenes (Enhet for læring)
5. juni kl. 15-16: «Curriculum mapping» – et verktøy for å skaffe orden i kaoset
Underviser vi slik at studentene når det definerte læringsutbyttet? Særlig aktuelt for program- og emneansvarlige. Annonseres senere
Underviser vi slik at studentene når det definerte læringsutbyttet? Særlig aktuelt for program- og emneansvarlige. Annonseres senere
https://www.uib.no/med/enhetforl%C3%A6ring/131578/pedagogisk-p%C3%A5fyll-v%C3%A5ren-2020