Halvdagsseminar om bioinformatikk ved MED 24. mars / Seminar about bioinformatics at MED March 24th

CBU + The Faculty of Medicine = Better Science?

Tirsdag 24. mars holder CBU (cbu.uib.no) halvdagsseminar om bioinformatikk på BBB i Auditorium 2. Hovedpoenget er å vise fram eksisterende bioinformatikkforskning ved Universitetet i Bergen, samt forhåpentligvis legge grunnlaget for flere samarbeidsprosjekter mellom CBU og det Medisinske fakultet. En oversikt over eksisterende bioinformatikkstøtte ved UiB vil også bli presentert.

Seminaret burde være interessant for alle som enten bruker eller har planer om å bruke bioinformatikk som en del av sin medisinske forskning, og innholdet vil bli presentert på en slik måte at det vil være tilgjengelig både for PhD-studenter og mer erfarne forskere/leger.

Se mer detaljert agenda her.

Tuesday March 24th 2020 in Auditorium 2 at BBB

Are you using bioinformatics in your research or plan to do so in the future? Are you looking for bioinformatics research partners or in need of bioinformatics support? The Computational Biology Unit (CBU) may have the skills and knowledge your project requires. Come to the CBU day at the Medical Faculty to learn more!

See a more detailed agenda here.