Bli med på OSKE i desember 2022!

Nå nærmer det seg den tiden igjen, OSKE12 kjøres i desember og vi trenger deres hjelp. Administrative ansatte er nødvendig for at OSKE12 den 7. desember skal gå rundt.

Påmeldingsskjema:https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=13153483

I påmeldingsskjemaet velger du hvilke dager du kan delta. Vi ønsker at de som er på sløyfer kan være med å rigge (og rydde) den sløyfen de skal være på.

Foto/ill.: Paul André Sommerfeldt

Denne gangen har vi 91 vurderingsmeldte studenter som skal ta eksamen. Det planlegges 4 sløyfer i BB-bygget som kjøres 2 ganger, før og etter lunsj.

Foto/ill.: Paul André Sommerfeldt

Vi ønsker å få på plass sløyfene i god tid før OSKE12, og det er derfor ønskelig med tilbakemelding seinest fredag 28.oktober

Vi håper så mange som mulig har anledning til å delta! Av erfaring vet vi at mange synes det er utrolig kjekt å få være med på OSKE12. Det er en fin mulighet til å treffe kolleger du ikke ser hver dag, og få et innblikk i hvordan eksamen til studentene fungerer. I tillegg får dere servert gratis lunsj og har mulighet til å mingle i lunsjen.

Dersom dere har spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt!
Ingvild Lekven Jonsvoll – 55585407