Velkommen til 10-års jubileumsseminar for Peder Sather Center ved UC Berkeley

Tid: 26 oktober kl. 18.00 – 21.00 (Norsk tid)

Sted: Digitalt / UC Berkeley

Programmet finner du her: Peder Sather program 10th anniversary_3

Seminaret kan følges digitalt via denne lenken:

2012 gikk åtte norske universitet sammen med UC Berkeley om å etablere Peder Sather Center for Advanced Studies. Senteret skal stimulere til økt forskningssamarbeid mellom Berkeley og de norske institusjonene.

Hvert år deles det ut samarbeidsmidler til forskere fra UC Berkeley og -norge på tvers av alle fagfelt. Feiringen 26. oktober vil bestå av en rekke presentasjoner fra disse prosjektene. Dette er en god anledning til å høre mer om hva man kan få ut av såkornsmidlene gjennom Peder Sather Center, og bli bedre kjent med enkeltpersoner fra UC Berkeley innen ulike fagområder.

Les mer: 10-års jubileum for Peder Sather Center ved UC Berkeley | Forsknings- og innovasjonsavdelingen | UiB