Velkommen til innspillmøte – UiB som arbeidsplass

UiB skal lage ny universitetsstrategi for perioden 2023–30. Som eit ledd i arbeidet med den nye universitetsstrategien er alle kollegaer velkomne til innspelmøte om UiB som arbeidsplass.

Tid: Måndag 7. november

Stad: Sydneshaugen skole, Auditorium B kl 1400-1600

Her vil inviterte innleiarar dele sine perspektiv på korleis UiB kan bli en endå betre arbeidsplass. Det er satt av tid til innspel og spørsmål frå salen.

Påmelding gjennom denne lenka.

Program:

• Velkomst ved rektor Margareth Hagen
  • Kort om strategiarbeidet ved prorektor Pinar Heggernes
  • Kjenneteikn ved gode arbeidsmiljø | Kva skaper engasjement og produktivitet? ved Guy Louis Alice Notelaers fra Forskningsgruppen for arbeidsmiljø, ledelse og konflikt (FALK, inst. for samf.psyk.)
  • Om universitetssamfunnet og UiB som arbeidsplass: June Indrevik (UHVO), Kjell Erik Lommerud (Forskerforbundet) og Kristian Botnen (Akademikerne) i dialog med HR-direktør Sonja Dyrkorn
  • Innspel frå instituttleiar Lise Rykkja (Institutt for politikk og forvaltning, SV) og administrasjonssjef Kari Nordvik (Kjemisk Institutt, MN)
  • Innspel frå salen
  • Avslutning ved prorektor Pinar Heggernes

Ordstyrar Ingve Bergheim

• Har du ikke moglegheit til å delta på innspelsmøtet 7.november? Send gjerne dine innspel på e-post til strategi@uib.no
  • Hald deg oppdatert på arbeidet med ny strategi på UiB.no/strategi.

Foto/ill.: Eivind Senneset/UiB