Young Researchers grant – Utrecht Network

Hvert år lyser Utrecht Nettverket ut Young Researchers grant, et stipend på 1000 € som er tiltenkt studenter på forskningsopphold som ikke kvalifiserer for Erasmus-stipend. Dette er et enkelt søknadsskjema og en god mulighet for våre PhD- og MA-studenter som vil reise til ett av Utrecht Nettverk-partnerene!

Nettverket deler ut 20 stipend på 1000 € til MA eller PhD studenter som ønsker et forsknings-opphold på et av UN partneruniversitetene i minimum 4 uker i perioden 1. mai 2023 og 31. mars 2024. Dette er et stipend for studenter som ikke kan få Erasmus+ stipend. Fullstendig informasjon finnes her: Young Researchers Grants – Utrecht Network (utrecht-network.org)

MA/PhD-studentene fyller ut søknadsskjema og sender til kristin.skogedal@uib.no innen 6. februar 2022. Vi kan rangere inntil 3 studenter fra UiB før vi sender det videre til UNs komité.