Frokostseminar 21. november – Det gode arbeidsmiljø

Illustrasjon av et lunsjseminar

Vernetjenesten inviterer til høstens siste frokostseminar i serien Arbeidsliv i endring – hva med arbeidsmiljøet. Seminaret arrangeres digitalt 21.november kl. 0830-1000 på Zoom.

Du kan melde deg på vi skjemaker:

Frokostseminar – Det gode arbeidsmiljø tirsdag 21.november 2023 (uib.no)

På dette frokostseminaret vil vi fokusere på arbeidet i sektoren som gjøres innenfor sikkerhet og beredskap. vi  har fått med oss sikresiden.no som er norske universiteter, høgskoler og forskningsvirksomheters samarbeid på kriseinformasjon og sikkerhetsopplæring. De kommer til frokostmøtet for å fortelle oss om hvilke ressurser dere kan finne på siden, samt gå mer i detalj på nye ressurser om hvordan håndtere utfordrende situasjoner.

Vi har også invitert med oss Beredskapsrådet for kunnskapssektoren som har et mål om å styrke arbeidet med sikkerhet og beredskap i sektoren, og bidra til erfaringsdeling. Og som vi alle vet er hverdagen vår i dag i stor grad knyttet til digitale arbeidsflater og det er derfor viktig å ha kunnskap om hvordan vi kan sikre våre arbeidsdokumenter som våre rapporter og forskningsartikler mot digitale angrep.

På frokostseminaret har vi invitert:

Marie Røyksund, Førsteamanuensis i samfunnssikkerhet og risikostyring ved UiS og sekretariatsleder for Beredskapsrådet i kunnskapssektoren.

Christine Holm Berntzen, sikresiden.no /seniorrådgiver Divisjon for organisasjon og infrastruktur ved OsloMet

Laila Langesæter, senioringeniør og Jimmy Tvedt Thomsen, seniorrådgiver ved IT- avdelingen ved Universitetet i Bergen

Møteledere:

June-Vibecke K. Indrevik, universitets hovedverneombud (UHVO) UiB og

Michael P. Riisøen, vara UHVO UiB.

Informasjon med lenke og program vil bli utsendt til alle påmeldte før seminaret.

Velkommen!

Illustrasjon: ØBB /Dall-E