Ny lærling ved K1

1. september begynte Karen Sofie Bergslid som lærling i kontor- og administrasjonsfaget ved K1. Hun kommer fra Olav Duun videregående skole i «rockebyen» Namsos.

Karen er en aktiv jente som liker å ha mange jern i ilden både i skolesammenheng og på fritiden, med blant annet jobb, lederverv, fotball og nå Swing-kurs.

– Hva ser du mest frem til med denne jobben, Karen?

Jeg ser frem til den enorme erfaringen og kunnskapen jeg kan få bygge videre på i livet. Med det mener jeg ikke kun jobbmessig, men også det nettverket jeg kommer til å få bygd med de rundt meg. Nå er det tredje dagen min her, men jeg føler allerede på den trivselen både i jobben, men også i arbeidsmiljøet. Jeg er riktignok «bare» 17 år gammel, men jeg synes det er noe med det å være omgitt med mennesker som har mer erfaring – og ikke minst mer kunnskap enn meg. For på denne måten kjenner jeg også veldig mye på denne tryggheten ved at jeg alltids kan plukke opp litt råd her og der, som jeg får stor nytte av nå som jeg står på egne bein i denne store byen.

Karen vil møte dere i ekspedisjonen vår i 7. etg.

Vi er veldig glade for å ha Karen her, og ønsker henne hjertelig velkommen til K1!