Velkommen til frokostseminar 27.september

Seminaret arrangeres digitalt onsdag 27.september kl. 0830-1000 på Zoom, og du melder deg på her: Frokostseminar – Det gode arbeidsmiljø 27.september 2023 (uib.no)

Velkommen til høstens første frokostseminar om det gode arbeidsmiljø. Vi vet at et godt arbeidsmiljø virker positivt inn på både helse, motivasjon og sykefravær blant ansatte. Hvilken betydning har jobb-privatliv-ubalanse på psykisk helse og sykefravær ? Er stress bare negativt for oss i arbeidslivet? Og hva er egentlig stress?

I vår sektor har vi et stort mangfold når det gjelder fagfelt, forskningsområder,lokalisering samt ansatte og studenter. Hvordan er det å lede i et mangfoldig arbeidsliv?

Vi ønsker å belyse:

• hjem-jobb sfæren sin betydning for helse og sykefravær
  • stress og stressmestring
  • mangfoldsledelse
Som bidragsytere til webinaret har vi invitert:

Påmelding innen arbeidsdagens slutt tirsdag 26.september.

Møteledere:
  • June-Vibecke K. Indrevik, universitets hovedverneombud (UHVO) UiB og
  • Michael P. Riisøen, vara UHVO UiB.

Informasjon med lenke og program vil bli utsendt til alle påmeldte før seminaret.

Velkommen!