Velferdstilbud: Høstens teatertilbud på DNS

Om forestillingen

Astrid og Sara har nettopp møtt hverandre. De delte en sjokolade på en benk, og så ble de venner. Eva har tatt en pause fra sitt lange vennskap med Astrid, men nå kommer hun tilbake, og oppdager at Sara har kommet til. Sara og Eva blir rivaler om Astrids vennskap, og sammen former de tre et ustøtt felleskap.

«I vårt sted» er en hyllest til vennskapets sårbare kraft, og dramatiker Arne Lygre ble tildelt Ibsen prisen (2024) for teksten. Det å kunne kjenne seg igjen i en annen og bli til gjennom den andres blikk – men også den underliggende frykten for å være utbyttbar, velges bort og bli alene.

kr 285,- (ord. kr 420,-)

Torsdag 12. september kl. 19.30  Kjøp billetter her

Fredag 13. september kl. 19.30  Kjøp billetter her

Klikk her for å lese mer om forestillingen og de medvirkende.

Korleis er det for eit adoptivbarn å kome til Norge som ei reserveløysing, eit gjenbruksbarn som blir odelsgut?

«Kvit, norsk mann» byggjar på forfattar Brynjulf Jung Tjønn sine eigne erfaringar, og set vår samtid og kultur under lupa. Gjennom dikta fortel han om erfaringane han har hatt som adoptivbarn, og set søkjelyset på identitet, tilhøyrsle og rasisme. Og det å bli tatt for å vere utlending, når ein ikkje er det. Klikk her for å lese meir om framsyninga og dei som er med.

kr 220,- (ord. kr 330,-)

Torsdag 10. oktober kl. 19.30  Kjøp billetter her

Fredag 11. oktober kl. 19.30  Kjøp billetter her

Vi fortsetter suksessen med å spille forestillinger i vårt nye scenerom, den gamle Malersalen! Til høsten kan dere se Jon Fosses «Nokon kjem til å kome». NB! Begrenset antall billetter tilgjengelig, vær rask.

Om forestillingen
«Nokon kjem til å kome» av Jon Fosse er eit tett trekantdrama om tosemd, einsemd og korleis omverda kan bli ein trussel. Med sin heilt spesielle nerve og stil fangar Jon Fosse både det kvardagslege og det universelle, og borer med lett hand djupt i store tema som håp, liv og død.

Han er den mest spelte norske dramatikaren etter Henrik Ibsen, og vart i 2023 tildelt Nobelprisen i litteratur. Klikk her for å lese meir om framsyninga og dei som er med.

kr 220,- (ord. kr 330,-)

Tirsdag 22. oktober kl. 19.30  Kjøp billetter her