Søk om å bli merittert underviser!

Det medisinske fakultet inviterer nå sine undervisere til å søke om å bli tildelt status som merittert underviser.

Merittert status tildeles vitenskapelig ansatte som har vist betydningsfull innsats for å sikre utdanningskvalitet i bred forstand. Vitenskapelig ansatte i alle stillingskategorier med undervisningsforpliktelse kan søke, med unntak av stipendiater, post.doc. og spesialistkandidater.

Det er bare enkeltpersoner som kan søke om merittert status. For å bli vurdert, må man ha vært ansatt i en undervisningsstilling i minst fem år og kunne dokumentere pedagogisk basiskompetanse. Do

Les mer her: Meritteringsordning for fremragende undervisere ved Det medisinske fakultet | Enhet for læring | UiB

Årets frist er 01.11.24.

Ønsker du å søke, eller å vite mer, kontakt fungerende studiesjef på martha.dahle@uib.no.