UiB Ferd – karrieresenter for yngre forskere

UiB Ferd karrieresenter støtter doktorgradskandidater, postdoktorer, forskere og førsteamanuenser ved å tilby karrieresamtaler og ulike kurs. Legg merke til kommende kurs i utarbeidelse av datahånderingsplaner og kurs i akademisk skriving og presentasjonsteknikk. Det spesifiseres at målgruppen for kurset i akademisk skriving og presentasjonsteknikk er forskere ved Det medisinske fakultet.

UiB Ferd – career centre for early stage researchers

UiB Ferd Career Centre supports doctoral candidates, postdoctoral fellows, researchers and associate professors by offering career guidance and various courses. Please note the coming courses on Data Management Plan and on Academic Writing and Presentation Skills. The course on academic writing and presentation skills is in particular targeting researchers from the Faculty of Medicine.