Velkommen til boklansering for jubileumsverket «Vitenskap og vitenskapshistorier»

Universitetet har fylt 75 år, og dette markeres med et eget bokverk i tre bind, og du er invitert til boklansering av et nytt jubileumsverk fra og om UiB.

Du kan melde på ved å bruke følge denne lenken: Påmeldingsskjema til UiBs boklansering

Bilde av rektor med hendene på ryggen.

Rektor Margareth Hagen inviterer alle ansatte til boklansering i Aulaen. Foto: Eivind Senneset, UiB

Verket presenteres fredag 9. desember fra kl. 12.30 – 16.00 i Universitetsaulaen på Muséplassen 3.

Det gjennomgående temaet i verket er de skiftende forventningene til forskning, utdanning og formidling, og hvordan UiB har levd opp til dem. Særlig vekt legges på de siste 25 årene. I god akademisk stil skal verket presenteres og diskuteres – også med mulighet for deltagelse fra salen – etterfulgt av en mottakelse med god mat og drikke.

Se program her: https://www.uib.no/ledelsen/157642/boklansering-vitenskap-og-vitenskapshistorier

Obs! Begrenset antall plasser!

Spørsmål kan sendes til bente.krossoy@uib.no