Karrieredag for Phd-kandidater og Postdoktorer ved Det medisinske fakultet

English below.

Karrieredag –
torsdag 5.oktober

Velkommen til karrieredag torsdag 5. oktober fra klokka 10 – 14 i auditorium 4, i BB-bygget. Meld deg på her!

Tidligere PhD-kandidater vil fortelle om sine karrierevalg etter fullført forskerutdanning.
Her vil også representanter fra forskjellige bedrifter og institusjoner fra både offentlig og privat sektor komme og informere om jobbmuligheter. Bedriftene er: Folkehelseinstituttet, Tannhelsetenesta kompetansesenter Vest/Hordaland, UiB, Helse Bergen HF, Sarsia Seed, Bergen kommune, Lion Healthcare, Mabtech AB,
Detaljert program kommer.

—————————————————————————————————

Career Day for all PhD candidates – Thursday 5 October

Welcome to career day for all PhD candidates at the Faculty of Medicine! The event will take place 5 October from 10.00 to 14.00 in auditorium 4, in the BB building at Haukeland. Register here!

Graduated PhD candidates will share their career experiences and institutions from both public and private sector will come and hold presentations.

PS! Parts of the programme might may be held in Norwegian. You will get more information about the programme later.