Påminnelse! Arbeidsmiljøprisen ved Det medisinske fakultet – Ny frist 17/12

Det medisinske fakultet har lyst ut ARBEIDSMILJØPRIS til den eller de som har gjort en særlig innsats for arbeidsmiljøet i 2021.

Fristen for nominasjon eller søknad er forlenget til 17. desember 2021 og sendes ved å fylle ut skjemaet i lenken: Arbeidsmiljøpris på Det medisinske fakultet 2021 (uib.no)

Prisen deles ut på fakultets HMS-dag den 23. februar 2022, og vinneren tildeles:

• Heder og ære!
  • Diplom
  • Prispenger på kr. 20.000,- til arbeidsmiljøet

Oversikt over fullstendige kriterier finner du her: HMS pris MED 2021 kriterier.pdf (uib.no)

Vi ser fram til mange gode forslag, det skjer mye bra for arbeidsmiljøet i fakultetet!

Med beste hilsen
Dekan Per Bakke, fakultetsdirektør Heidi Annette Espedal, hovedverneombud MED Lise Skålvik Amble, HMS-koordinator MED Gjert Bakkevold og fakultetets HMS-utvalg

colourbox.com